PDH Consulting zorgde de afgelopen week voor de communicatie bij de ESSMA Summit in Amsterdam. Het vierkoppige PDH-team zorgde on the spot voor de trailers, de video’s, de fotoreportages en webpagina”s. Een van onze foto’s belandde zelfs op de website van FC Barcelona!

Daarnaast werd ook nog eens content gemaakt voor het Engelstalige onlineverhaal op de website, bundeling en de LinkedIn-pagina. De 319 internationale bezoekers (onder wie PSG, Roma, La Liga, KNVB, Manchester United, ..) in de Johan Cruijff ArenA kregen na de eerste dag al een uitgebreide aftermovie te zien op de online-kanalen.

Het was trouwens al de tiende editie van de ESSMA-Summit onder leiding van Dimitri Huygen en Ludwig Sneyers en zijn team.

“We hadden in Amsterdam een kleine nieuwsredactie opgezet die voordurend de content verzamelde en verspreidde. Vooral de snelheid was een troef. Het feit dat we een verzorgde aftermovie aanboden en een fotogalerij aanmaakten genereerde piekverkeer bij de website en het LinkedIn-kanaal van ESSMA. Het aantal volgers steeg bij LinkedIn met meer dan honderd. Snel waardevolle content aanbieden tijdens het event zelf werkt gewoon. Nieuws mag je niet koud laten worden”, aldus Philip De Hollogne.